FAQ

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jaką próbę posiada biżuteria sprzedawana w sklepie?

Biżuteria z Pracowni Bellart wykonywana jest tylko z metali szlachetnych: srebra próby 925 i 999 oraz złota próby 585. Każdy produkt ma wybitą próbę, imiennik oraz cechę Urzędu Probierczego.

2. Czy kamienie w oferowanej biżuterii są prawdziwe?

Jakość jest dla mnie bardzo ważna, dlatego kupując biżuterię w Pracowni Bellart masz pewność, że osadzone kamienie są prawdziwe. Sprowadzam minerały, kamienie szlachetne, perły oraz kryształy z Polski, a także z najróżniejszych krajów na całym świecie.  

3. Czy jest możliwość grawerowania?

Niestety nie posiadam odpowiednich maszyn i nie wykonuję graweru na biżuterii.

4. Pierwszy raz kupuję biżuterię w sieci.

Zdaję sobie sprawę, że zakupy przez Internet mogą wzbudzać obawę, zwłaszcza dla tych osób, które po raz pierwszy zamawiają biżuterię w sieci.
Z Pracowni biżuterii Bellart, w świat powędrowało już wiele wyrobów. Zdjęcia nie zawsze oddają rzeczywisty urok i blask biżuterii, dlatego wielu mich Klientów po dostawie twierdzi, że produkt w rzeczywistości jest o wiele ładniejszy niż na zdjęciach :)
Dodatkowo istnieje możliwość zwrotu biżuterii bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, jeżeli nie posiada żadnych znamion noszenia oraz uszkodzeń mechanicznych. Regulamin

5. Chciałabym zobaczyć inne zdjęcia interesującego mnie produktu. Czy jest to możliwe?

Tak, jest taka możliwość. Proszę o kontakt, a wyślę kilka dodatkowych zdjęć.

6. Czy można przed zakupem osobiście obejrzeć produkty?

Oczywiście. Wszystkie dostępne prace można obejrzeć (i zakupić) w pracowni w Poznaniu. Zapraszam do kontaktu: KLIKNIJ

7. Kiedy otrzymam towar?

Biżuterię zamówioną w Sklepie wysyłam w ciągu 1-2 dni. Należy pamiętać, że realizację zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania pieniędzy na koncie (w przypadku szybkich przelewów i PayPal jest to ten sam dzień, w przypadku zwykłego przelewu 1-2 dni). Stąd na ostateczny czas, po którym otrzymacie Państwo Wasze zakupy, składają się:
1. czas dokonania wpłaty i księgowania pieniędzy przez bank/czas potwierdzenia
2. czas dostawy zależny od formy przesyłki.

8. Nie dostałam(-em) przesyłki. Co mam zrobić?

Jeśli od daty wysłania zamówienia upłynęło wystarczająco dużo czasu, aby zamówienie mogło być dostarczone (np. ponad 5 dni), proszę o kontakt. Każda przesyłka jest monitorowana i dołożę wszelkich starań aby ustalić gdzie się znajduje.

9. Produkt jest uszkodzony. Czy mogę go reklamować?

Każdy produkt zakupiony w sklepie www.bell-art.pl jest objęty gwarancją. Więcej szczegółów można znaleźć w dziale Regulaminie.

10. Nie podoba mi się kupiony produkt. Czy mogę go oddać?

Zgodnie z polskim prawem zakupiony produkt można oddać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Nie dotyczy to produktów wykonywanych na zamówienie oraz produktów dostosowywanych do potrzeb Klienta np.zmiana rozmiaru.

Jedyny koszt w takiej sytuacji, to koszt przesyłki.

11. Czy zamówienie może być wysłane zagranicę?

Zamówienia online mogą być wysłane za granicę, jednak wiąże się to z trochę wyższą opłatą.

Standardowo wysyłka realizowana jest Pocztą Polską, ale może być zrealizowana również kurierem. W tym przypadku proszę o wcześniejszy kontakt.

12. Czy jest możliwość odbioru zamówionego wyrobu inaczej niż przez kuriera lub pocztę?

Tak, zakupioną biżuterię można odebrać w pracowni, po wcześniejszym kontakcie.

13. Czy zamawiany wyrób wysyłany jest w odpowiednim opakowaniu ?

Każda z prac pakowana jest ozdobnie, w oryginalne pudełeczko. Dodatkowo wszystkie przesyłki wysyłane z Pracowni Bellart są odpowiednio zabezpieczone, tak aby cenna biżuteria nie uległa zniszczeniu.

14.  Czy na przesyłce będzie zaznaczone, że pochodzi ze sklepu jubilerskiego?

Nie. Na przesyłce umieszczona jest jedynie etykieta adresowa. Nie będzie na niej żadnych innych przesłanek, które mogłyby zasugerować, że w środku mogą być cenne przedmioty.

15.  Podejrzewam, że przesyłka która do mnie dotarła jest uszkodzona.
Jeżeli masz obawy o kompletność zawartości, bo kartonik jest naruszony (jest uszkodzony, owinięty zwykłą taśmą pakową), należy zdecydowanie odmówić jej odbioru. W następnej kolejności proszę o spisanie protokołu z doręczającym przesyłkę. W protokole należy wskazać, iż odmowa przyjęcia nastąpiła z powodu uszkodzenia. Należy również niezwłocznie powiadomić mnie o tym fakcie.
UWAGA! Podpisanie odbioru przesyłki uszkodzonej całkowicie zwalnia z odpowiedzialności za jej zawartość kuriera, firmę doręczającą oraz Sklep internetowy Bellart. 

16. Złożyłam(-em) zamówienie a chciałabym jeszcze coś dokupić, czy mogę to zrobić i czy oba zamówienia będą wysłane jedną przesyłką z jednym kosztem wysyłki ?

Jeśli zostało złożone zamówienie, a potem chcemy jeszcze coś dokupić, wystarczy złożyć następne zamówienie i skontaktować się (telefonicznie lub mailowo) aby potwierdzić chęć otrzymania zamówień w jednej przesyłce. Ważny jest szybki kontakt - jeszcze przed wysyłką biżuterii.

17. Czy podawane w sklepie ceny są cenami brutto (z podatkiem VAT)?

Tak, wszystkie ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT

18. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Obecnie oferuję kilka opcji płatności. M.in.: za pośrednictwem platformy szybkich płatności Pay Pal i BlueMedia, , gotówką - przy odbiorze osobistym, w formie przedpłaty – przelewem na konto, kartą płatniczą. Wszystkie opcje płatności znajdziesz TU

19. Ile kosztuje wysyłka?

Wszystkie informacje o kosztach wysyłki zamieszczone są w dziale Koszty dostawy.

20. Gdzie znajdę dane do przelewu i co mam wpisać w tytule przelewu ?

Dane do przelewu podane są na stronie Sklepu Sposoby płatności, ale pojawiają się też na stronie, po potwierdzeniu zamówienia. W tytule przelewu wystarczy wpisać numer zamówienia i nazwisko osoby, która składała zamówienie, np. "zamówienie nr 1579, Kowalska".

21. W jakim terminie muszę opłacić zamówienie ?

Bardzo proszę o opłacanie zamówień w ciągu 5 dni od ich złożenia. Jeśli z jakichkolwiek powodów nie możesz dokonać płatności w regulaminowym terminie albo chcesz zrezygnować z zakupu, proszę poinformuj mnie o tym od razu. Szkoda aby przedmiot był zablokowany. Wyjątkiem są tylko zamówienia złożone w czasie promocji - po upływie 7 dni nieopłacone promocyjne zamówienia są anulowane.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl